Home > Ervaringen > Bas van Hoek

Bas van Hoek

Bas van Hoek (47) is Branche Manager Europa bij Lubecore. Lubecore is wereldwijd leverancier van hoogwaardige geautomatiseerde smeersystemen. Hij vertelt ons meer over het bedrijf en de beschikbare functie van Customer Service Technician.

Kan je wat over jezelf vertellen?

“Ik kom uit Eindhoven, ik ben getrouwd en heb 3 kinderen. Mijn grootste hobby is het restaureren van oude auto’s. Ook ga ik graag op wintersport. Sinds 4 jaar ben ik als Branche Manager werkzaam bij Lubecore. Als Branche Manager is het mijn taak om Europa op de kaart te zetten. Omdat ik door de aanhoudende drukte nu vaak zelf bij klanten aan het monteren ben willen wij ons team uitbreiden. Daarom zoeken wij een nieuwe Customer Service Technician.”

Hoe ziet dat team eruit?

“Momenteel zitten we in een team met drie eigen collega’s en twee zelfstandigen die we op regelmatige basis inzetten. Door het gebrek aan monteurs houden we momenteel de rem op de groei van het bedrijf. We zijn een hechte club waar een goede sfeer heerst. Vooral in het begin zal ik veel samenwerken met de nieuwe Customer Service Technician. We zullen veel klussen samen oppakken om het vak goed te kunnen leren. Zodra je de taken zelfstandig kunt uitvoeren zal het contact vooral telefonisch verlopen.”

Waarom is de functie van Customer Service Technician een leuke uitdaging?

“Als Customer Service Technician ben je het visitekaartje van het bedrijf, je bent tenslotte het aanspreekpunt van de klant. De uitdaging ligt vooral in het behouden van het kwaliteitsniveau dat we nu kunnen bieden. Als bedrijf weten we ons te onderscheiden van de concurrentie door de hoge kwaliteit van de opbouw. Daarom is het belangrijk dat je veel kennis hebt of graag deze kennis bij ons op wil doen. Zowel onze service als onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit! Verder is het een leuke baan omdat je op locatie zo veel nieuwe mensen leert kennen. Wat mij bijvoorbeeld nog goed bijstaat is dat ik op locatie bij een klant geholpen heb, en ’s avonds bij de hele familie aan tafel ben geschoven. Het zijn de kleine dingen die dit werk bijzonder maken.”

Wat maakt het zo leuk om bij Lubecore te werken?

“We zijn een groeiend en persoonlijk bedrijf. En juist omdat we groeiend zijn hebben we veel te bieden! Als medewerker heb je hierdoor mooie doorgroeimogelijkheden. Ook bestaat de mogelijkheid om in een ander land te werken als je daar behoefte aan hebt. Zo staat er een stevig Canadees moederbedrijf achter Lubecore Europe. Mocht je de behoefte hebben om een tijd in Canada te werken dan staan we daar zeker voor open!”

Benieuwd naar jouw mogelijkheden bij Lubecore? We zoeken een Customer Service Technician. Neem voor meer informatie contact op met Thedo Boer: 06-51831834.